Vartotojo ginčai su finansų rinkos dalyviu
Nuo 2012 m. sausio 2 d. Lietuvos bankas ne teismo tvarka nagrinėja skundus ir sprendžia vartotojų bei finansų įstaigų ginčus, kuriuos iki tol sprendė Draudimo priežiūros ir Vertybinių popierių komisijos bei Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.
Rekomenduojame vadovautis Lietuvos banko interneto svetainėje skelbiamais patarimais vartotojams, kaip elgtis norint, kad tarp Jūsų ir UAB „Moment Credit“ kilęs ginčas būtų išnagrinėtas sklandžiai. Jei manote, kad Jūsų teisės buvo pažeistos, o problemos su UAB „Moment Credit“ išspręsti nepavyko, galite pasinaudoti teise kreiptis į Lietuvos banko Priežiūros tarnybą.
Daugiau informacijos rasite Lietuvos banko interneto svetainėje
Daugiau informacijos apie vartotojų ginčų sprendimo tvarką mūsų bendrovėje galite rasti čia